kolmapäev, 7. märts 2012

Hyden, farmiabiline. 15 ptk

Ärkasin ilusti varavalges üles ja sain segamatult sealt minema sõita aga tagasi nüüd siis sinna mis eile juhtus:
Kirjutasin Busseltonis olles arvutist google mapist suuremad külad linna üles mille järgi sõita et ei peak nina arvutis koguaeg olema ja hakkasin liikuma. Sõita oli mingi 440 ja kell oli enne lõunat veitsa. Keerasin otsa siis tagasi eelmise töökoha kanti kuna sealt paistis otsem olevat ja tahtsin baarist läbi hüpata ja baariomaniku käest rohkem tema kulla ja kivide kohta küsida. Seal jõudsime niikaugele, et ta andis linna kuhu minna ja poole oma suguvõsa telefoninr kuhu helistada kui sinna jõuan et nemad oskavad edasi juhendada kus otsida ja kus varem õnne on olnud ja ehk on neil kellelgi töödki pakkuda. Aga see kullalinn jäi väga teise suunda ja plaanin sinna hiljem minna. vähemalt on kõikide Lee vendade ja isa number olemas. Kimasin sealt siis edasi kuni jõudsin järgmisse linna ja sealt keerasin järgmise peale kus siis sõitsin ja sõitsin ja sõitsin ja veel sõitsin ja no ei ole tel levi et kaarti vaadata ja kedagi juba tunde vastu pole ka tulnud ja ühtegi silti ega ühte elumärki ei olnud kuigi tegemist oli ilusa asfalt-teega. Tundsin ennast lõpuks juba kui Old Shatterhand kes kolmandas raamatus Rio Pecose äärde ratsutada üritas aga vaiamehed olid teesildid ringi tõstnu vana westmani eksituseks.. Vahepeal sain telefonile levi ja uurisin kaarti aga sealt isegi midagi ei lubanud kaa, sest kus sa tead kus sa asud ja lokeerimisteenus oli väga ebatäpne kuna saateantennid väga kaugel. Igatahes kimasin tuima edasi kuni jõudsin kaoodatud "Rio Pecose" äärde,. Williams. Sealt oli veel 200 km jäänud. Jne jne kuni päike hakkas allapoole vajuma ja juba enda auto vari kasvas märgatavalt suuremaks teeääres, jõudsin sihtkohta, Hydenisse. Farmer telefonis ütles et täna teda nagunii pole et saame homme kokku, siis seega ma teadsin et seal samas on ilus vaatamisväärsus Wave Rock. 15meetrit kõrge graniidist kaljuserv mis näeb välja nagu suur laine. Graniidist mägi ise oli meeletu aga üks külg oli tõesti kena ja tasus vaadata. Sõitsin sinna tuimalt rahakioskist mööda sissse lootuses, et viimane suletud on ja ehk vist oligi. Käisin tiiru ära mäeotsas ja vaatasin lainet ennast ülevalt ja alt ja mõtlesin, et peaks kusagile öösse ära sättima. Sõitsin edas 20 km seal oli suur järgmine mägi ja pidi mingi koobas olema aga liiga pime et midagi näha. Sõitsin tagasi Hydeni poole kuni nägin kruusateed kusagile põldudevalehe keeramas. SÕitsin sinna ja varsti keeras see jälle kusagile põõsaste ja põldude vahele kus ma leidsin ilusa puudega ümbritsetud kruusalagendiku kuhu ma auto parkisin ja sinna kerra tõmbasin.
Järgmine päev ärkasin, ilus oli olla. Pakksin asjad ja auto kokku ja kimasin selle suure mäe ja koopa juurde tagasi mida ma eile pimeduse tõttu ei näinud. See oli tasuta, ronsin koopasse. Oli lihtsalt mingi auk kaljus ja läks teiseltpoolt välja ja sealt sai edasi selle mäe otsa ronida, Mäeks oli 100m kõrge erinevate astmetega graniidimonoliit. Keset kuradi rannaliivakõrbe on järsku tume graniidist megasuur kolakas. NO tore on. käisin selle otsas tiiru peale ja tulin alla tagasi ning sõitsin lõpuks Hydenisse tagasi ja helistasin bossile. Olen kohal hydeni poe ees. No sõida edasi 30 ja keera sinna ja siis edasi jne jne kuni olin nende õues. Väga huvitav oli see et maja teepealt näha ei olnud. Täielik võsa või padrik mille sees läks väike käänuline kruusatee mis lõpuks viis SUUURE lahmaka maja juurde millel oli ees suur katusealune. Saime tuttavaks ja jalutasime veits ringi ja läksime tuppa ja siis minu maja juurde. Minu maja on sisi teine farm mis asub 5km eemal mille nad ostsid. Siiin suurematsorti ühekordne maja, paar 3 magamistuba suurtuba köök ja siis mingi eraldi olev magamistuba. Vannitoad esikud vetsud väga korralik kõik. Näha küll et vana aga siiski. Juba teine farm järjest kus pole grammigi levi, ei netti ei telefoni, aga õnneks mu maja katusel on telefoniantenn mille ma teipmeetodil kinnitasin oma internetipulgakülge ja sain peaaegau maksimum levi.
Viskasin oma kola nurka, parkisn auto ära ja viskasin tööriided selga ja läksime tema autoga tagasi.
Esimeseks tööks oli kohe mingite lehmade põõsast välja ajamine kopli värava juurde ja sealt mööda jooksurada farmijuurde kus me neid siis jagama hakkasime. Põõsast välja ajamine käis suht uue 2011 aasta jeebiga millega anti päris korralikku valu ja ma istusin kõrval ja irvitasin. Lehmad ajasime ühte puntrasse kokku ja siis rada pidi minema. Õnneks välja ei pidanud tulema autost kordagi. Farmis läksid ühte aedikusse nad ja siis me sorteerisime kuidagi neid sealt ja lasime osad tagasi lahti ja osa läks siis pulli juurde asjatoimetusteks. Siis ajasime mingeid muid lehm-elukaid juba 2 autoga taga, ma sain mingi vana izuzu juraka ja ajasime nad üle tee minu farmipoole ja minu tööks oli nad siis siia maja taha koplisse ära sättida kuidagi, võttis aega küll ja lõpetasin kell 19.00 pimedas ja tulin koju.
Järgmine hommik tulin 7:30 üles ja läksin enda maja juurde järgmisse farmi ühte suurt pikka viljakotti teipima. Mingi muu tehnika kus vili on pandud pika kilevorsti sisse aga mingi põrguline lammas oli sinna sisse ennast muukinud ja mööda seda viljakott edas tagasi tatsanud nii et see puhta auklik oli. Nad olid seda teipinud juba aga osa teipi oli teisest partiist ja see lagunes päikesega ära ja tuli lahti jne jne. Nii et mina hakkasin siis avatud auke uuesti kinni lappima. Pärast 2 tundi ja 5 rulli teipi pakkisin kola kokku ja väntasin alla bossi juurde farmi kus läks jälle selleks nõmedaks loomade tagaajamiseks ja siis aedikusse ja edasi ükshaaval kaalupeale ja siis valmis lehmlased ühte aeda ja toored teise aeda. Mõned tunnid nikerdamist ja olime 60 elukat läbi akseldanud, kelle aeg valmis see läheb varsti Woolworthsi tapamaja poole tööle. Woolworths on nagu meie Rimi kett siin. Käisime tegime mingit elektrikarjust koplis ja niisama sõitsime ringi ja lõpuks ajasin teised elukad sinna autoga ja õhtu lõppedes vahetasin auto radika ka ära kuna viimane tilkus ja pidi vett peale valama koguaeg.
Täna ehk kolmas päev läksin 8ks hommikul sinna. Päevaplaan oli meeltu aga me ei jõudnud seda lõpetada. Võtsime maha megasuure väetisekülviku või kurat teab mis aparaadi mahuti kuna auk oli sees. Siis ehitasime autokärupeale puidust aluse kuhu peale see tõsta. Siis jagasime lehmjaid kahega jälle. Lõpuks pistis mulle suure kesekelt keerava kopplaaduri pihku, et vii mõned ruloonid heina ülejäänud ärikatele koplisse.
Nii et üsna põnev on siin, pikad päevad küll aga ei ole üks ja sama jura koguaeg. Seda kola ja tehnikat ulatub 100 aasta taha siin ja teeb vaata et Järva jaani vanatehnika varjupaigale silmad ette. Väikeseid bentsumootoreid vedeleb iga nurga taga, iga seade, käi, kompressor, vilaveo tigu jne jne on bentsumootoriga kas olnud või siiamaani on seeda. Tehnika ja vanaraud on äge. väljamaa värk. Ajaloolised automootorid, jne jne jne Loomade värk on veits nõme kuna sitta ja paska lendab koguaeg aga no jäägem reipaks tundes sitahaisu!